من همیشه خودم رو با اراده نشون دادم. اما خیلی‌وقت‌ها هم خودمُ گول زدم، هم دیگرانُ! امروز که کمی وقتم آزادتر شد؛ نشستم و با خودم صلاح‌ومشورت کردم و گفتم این تابستون، زندگی‌م رو یه سر و سامون می‌دم. لیست کردم. از کارهای مصاحبه‌ای که برای خبرگزاری باید انجام بدم تا کتابایی که برای تست‌زنی باید بخرم. چندتا بسته‌ی پستی به این‌ور و اون‌ور باید بفرستم و قطعن باید منت بابا رو بکشم تا انجام‌شون بده. یه قالب آبرومند طراحی کنم برای این‌جا و پست‌ها رو تنوع بدم. انجام کلی خرید توی این هوای گرم. مقالات سایت ترجمان رو پرینت کنم و بخونم و هزارتا کار دیگه. به بعضیاش که نگاه کردم دیدم یکی مال یک‌ماه پیشه و یکی دیگه شیش‌ماه. دیگه نگم به‌تون که دوتاش رو حدود یک‌سال و نیم‌ قبل باید انجام می‌دادم!

 

خلاصه این‌که در پیشگاه شما قسم می‌خورم توی این تابستون حداقل کاری رو که باید انجام بدم بالابردن اراده‌م باشه! کاری که خیلی زمان‌بر نیست، اما بی‌شک تا آخر عمر تاثیرش رو توی زندگی می‌شه حس کرد. 

 

+ امسال نمایشگاه کتاب رفتید؟ با من هم‌نظرید که خیلی بد بود؟